۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

پیشنهاد به دوستان بالاترین برای کسب امتیاز

حدود چهار ماه است که عضو بالاترین هستم و یکماه از آنرا هیچ کاری نکرده ام . در سه ماه فعالیت بیش از 22000 امتیاز کسب کرده ام . رمز کسب امتیاز در بالاترین را در رای و نظر دادن میدانم . بخصوص نظر که هر یک معادل سه امتیاز به شما می افزاید . بنابراین پیشنهاد میکنم برای کسب امتیاز بیشتر رای و نظر دادن را اصل بدانید . لازم به توضیح است که امتیاز یک لینک بیش از حد نصاب ، اصولا به اعتبار شما نخواهد افزود . یعنی وقتی لینکی داغ شد ،تنها 20 امتیاز میگیرید چه با 1000 رای و چه با 50 رای .

۶ نظر:

  1. سلام من می خوام عضو بالاترین بشم می شه یکی منو دعوت کنه؟
    ykeshavarz@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. آقا معرکه بود
    متاسفانه من نمی تونم در سایت بالاترین زیر مطلب شما نظر بدم چون انرژیم شده 400- !!!
    نمی دونم چرا من یک روز در میون انرژیم منفی می شه.
    این بار دوم است که شما امروز به من حال اساسی دادید. چون بار اول لینکی که خیلی برام مهم بود رو به موضوعات داغ اضافه کردید.
    ای کاش ر مورد این انرژی منفی شدن هم کمی می گفتید که چرا این مشکل برای من پیش میاد ؟
    باتشکر

    پاسخحذف
  3. سلام دوست عزیز من هم خیلی مایلم عضو بشم اگه ممکنه برای من دعوت نامه بفرستید.
    ممنون که اطلاعاتتونو در اختیار بقیه میذارین
    s.r.arshi@gmail.com

    پاسخحذف
  4. سلام دوست عزیز من تقریبا یک ساله که دنبال دعوتنامه بالترین هستم ولی متاسفانه هنوز نتونستم گیر بیارم شما اگه عضو بالاترین هستی میتونی یدونه برام بفرستی؟ مرسی منتظرم ایمیلم هم که هست لطفت مستدام
    sabz_jonbesh_88@yahoo.com

    پاسخحذف
  5. balatarin aziz salam lutfan agar baraton momkene ye davatname baraie ozviat dar balatarin vaseie man befrestin har kari mikonam davat nameh nemidan .8 mahe donbale in kar hastam.mamnon misham.pirooz bashi.adrese man:kool215@gmail.com

    پاسخحذف
  6. salam duste gerami , rastesh manam ye davatnameh ehtyaj daram age lotf konid mano davat konid khoshhal misham
    kannivar@yahoo.com

    پاسخحذف